Slask!

Jobbat 7-15,30 idag, hela veckan ser likadan ut faktiskt!
Gött gött!

Åkte ner på solariet efter jobbet, somnade där i, det är ju så göttans att ligga där i värmen och koppla av.
I know, inte bra för hyn att sola, man får rynkor. Bjäbb bjäbb bjäbb... =)
Tror inte på det, inte om man tar hand om sin hy.
Jag är väldigt noggrann med vad jag kladdar på mig, speciellt i fejjan. 
Det är nånting som jag lägger ner pengar på. En kräm med mycket fukt för ansiktet gynnar för framtiden.

Helén stövlade in på jobbet idag vid 8 när hon började:
- Fyfaan, idag kan man ju lika gärna gå och hänga sig!
Haha, hon sa inte ens hej först.
Lilla vännen.
Det hon syftade på är det stundande TÖVÄDRET!
Va fan händer??

Förra måndagen när jag åkte till jobbet stog termometern på -27 grader, och imorse när jag åkte stog den på +5.
Fisu.

Puss på er!


Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
Hennesy moet i mitt glas nu, det går bra nu.
Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu
det går bra nu, kompis det går bra nu
.

Kommentarer
Postat av: Lisa

guuud vad skönt att sola, är så avis.

gud vad det gör gott i själen alltså!

ja, jag som tänkte börja springa ute denna vecka och så blir det sånt här slask? hmm..

känns lite tidigt för vintern att vara slut redan, men jag är less på slasket alltså :(

rolig bildhistoria med, hihi..

ha en underbar tisdag! kramar.

2009-01-13 @ 08:35:32
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0