Random pics...

Jag har laddat upp med sånna här lysande pinnar tills på lördag, va coola vi ska va!



Mamma och jag var på Åhléns imorse och shoppade loss!
Ewa var där, tuuuur, hon är så duktig!
 Allt som hon har rekommenderat hittills har varit super!
Det är ögonskugga, läppkräm, penslar, läppstift, mascara, återfuktsgel, lotion, rouge/highlighter, dagkrämsprover, ögonkräm, ansiktsmask.
Och i den stora gröna kartongen är det dagkräm, i den stora lila flaskan är det makeup-remover.
Dom 2 prylarna köpte jag, resten hängde liksom med!
Rena rama Julafton... jag ÄLSKAR sånt här krams! =)

Fatet köpte jag förresten igår på "Vackra hem"!!
Skitsnyggt!!

... och det här är Malte, vi har precis varit ute på en långis, så nu ligger han nöjd på fårfällen.


Återkommer...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad mysigt med shopping! Jag e avis..

Lär ju aldrig mer kunna shoppa :( SUck.

Ja, det är SJUKT att man ska förlora på att jobba, helt j*vla dåligt system är det och det gör mig så förbannad!

Suck.. Less blir man!

Hoppas du haft en bra dag iaf..

Innebandy imorron?

KRAM!

2009-01-28 @ 19:25:31
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Stickis

Vilken sötis!

2009-01-29 @ 11:00:06
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0