Möglisch!

Åt nyss en möglig macka till frukost, gissa om spajjan var nära när jag fick mögelsmak i munnen och såg dom där små gröna prickarna.
Discusting! Iiiack!!
Väääldigt nära, det går ju magsjuka nu, Merja ligger hemma, vi är skräckslagna allihopa på jobbet.
Det sista jag vill ha är magsjuka, speciellt inte NU när festen är så nära!!

Jag äter hellre 10 mögliga mackor än att bli magsjuk!

MÅSTE
göra mig klar för jobbet nu, hade hellre suttit här och fortsatt lyssna på "country roads", är inne på 6:e gången nu.
Mysig låt, mysiga minnen! =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

heeej söt!!



TACK TACK TACK för att du rekomenderade mig.. men tyvärr så kan jag ju inte tacka ja, förlorar ju på det så det suger, knepiga regler eller idiotiska som jag skulle kalla det!

ska nog plugga lite, men hon sa att jag fick jobba extra om jag ville iaf :) hihi.. så snällt, TACK!



ha en underbar dag!

kramar.

2009-01-27 @ 14:42:47
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0