Lördag kväll.

Emil och Hjalmar sitter i soffan och det är roligt att tjuvlyssna på dom...

- Nu fräter (fiser) jag. (Emil)
- Fan u du fräter, ska i kast åjt di a vargen? (Hjalmar)
- Nä, då slår jag dig. (E)
- Då slår i di. (H)
Å så börjar dom slå på varann och Emil
- Hjalmar, om man fratar mytchi, då blir man ju toustun (törstig).

Och nu kommer Emil in och läser.

Allt jag skriver nedan nu är det Emil som vill att jag ska skriva:

Emil sa till Hjalmar att han hette Halmar istället.
Hjalmar, du e en fråtåkall, bara för att du fräter hela tiden.
Hjalmar är en dammsugare för att han är så lortig.


Ja du, dom har humor dessa grabbar.

Kommentarer
Postat av: Camo

Haha Jag kan aldrig sluta å skratta åt dom där grabbarna!! =D Bra start på min morron! TACK!!

2009-01-04 @ 09:29:15
Postat av: Anonym

Haha Jag kan aldrig sluta å skratta åt dom där grabbarna!! =D Bra start på min morron! TACK!!

2009-01-04 @ 09:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0