Jobb.

Ännu en dag på jobbet väntar!
10,30-19,30 är verksamhetstiden idag.
Sen efter det har Charloth ljusparty, det har kommit en helt ny katalog nu, som jag ska spana in.
Tyvärr kan jag nog inte köpa så mycket, typ ingenting, eftersom det kom JÄTTEMYCKET räkningar och lönen var lite mindre än vanligt.
Men huvudsaken att man har mat på bordet.
Jag unnade mig ansiktskrämer och grejjer igår så det räcker för denna månad!

Nu ska jag bege mig ut till Felix, som fyller 11 bast nästa månad.
Vet ni att en kanins medelålder är 7-9 år?!
Han lever på övertid och verkar inte ha några som helst planer på att kasta in pinnen.
Pigg som en kanin!!
=)

Ha en bra dag därute!


Kommentarer
Postat av: Stickis

Min kanin Stampe blev faktiskt 11 år... :)

Kram

2009-01-29 @ 11:01:53
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0