Hey yo!

Här kommer några vackra kort från en rrrrolig dag!! =)

As snygg, ellerhur?? =)


 Snygg Helén! Första åket blev i blåbärsskogen.
 
Första åket var en aning svajjigt för min del, haha, men ack så roligt!!

 Ganska omgående blev det lunchbreak i toppstugan då mina fötter starkt ogillade pjäxor!
AJ AJ AJ!!

Magen var iallafall nöjd!! =)

 Lillen sa att hon inte åkt på flera år, my ass, säger jag! Hon var ju king!

 Proffs Johan var också med!

Fyfan va vi e braa...


... och själv fick jag ta mina fot pauser, sitta som ett MÄHÄ med snoret rinnandes och fötterna i trans.



 Helén är ett proffs och åker med ljusets hastighet nerför backen! Hon kan t.o.m stå med båda skidorna i luften!!


Idolbild! (obs! den kostar 250 spänn) haha...



Sen hittade jag ett gammalt foto hemma hos mamma och pappa på mig och Magdalena!
På den tiden då man var Magdalenas idol... det var tider de...




 

Kommentarer
Postat av: jullan

Men uan vilken underbar bild...hade kunnat vara fran igar ju.

2009-01-26 @ 00:45:00
Postat av: hanna

Gu vad kul ni verkar ha haft det! Nar jag kommer hem maste vi ha en skid dag!! Om det ar na sno kvar:) saknar dig tjejen! kram pa dig

2009-01-26 @ 03:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0