GRATTIS HANNA!!

HannaPanna fyller 26 bast idag, ända borta på Nya Zeeland.

Här är hon världens bästa Hanna:

Det är ETT ÅR sen vi var där nu. Herrejösses va fort tiden går!

Imorgon drar Hjalle till Norge igen.
Det suger när man har vant sig att ha honom här hemma vid i över 2 veckor.
Men men... back to reality.
Idag är det sviiinakallt ute. -25 grader, helt galet. Stackars Felix!
Emil och jag gick upp 7 imorse, sen kom Hjalmar vid 8,30.
Vi tittade på Emil i Lönneberga, så jäkla bra! =)
Sen vart det Söndagshandligen på Ica Maxi.
Sen har Emil och jag spelat supernintendo spelet Yoshis island.
Skitkul!
Det är med dinosaurien Yoshi som bär runt minimario på ryggen och med en massa ägg bakom sig som man ska skjuta ner fienderna med.
Haha! Roligt!
Ända till värld 5 har jag kommit nu!
Yaaay!!!!

Annars händer inte mycket mer idag.
En dusch nu, och sen ska Hjalmar och jag faktiskt äta en deg till middag.

En deg är brorsans ord för pizza.

Ha en mysig Söndag!

Paradiset på jorden.



Kommentarer
Postat av: hanna

Tack!! Saknar dig jattemycket min basta kompis:)

2009-01-08 @ 01:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0