Fredag.

Fredrik ville jobba idag, så jag gav bort min 8-17 tid till honom.
Känner att jag behöver vara hemma och komma ikapp lite med allting här.
+ att jag vill umgås lite med Hjalmar, jobbar ju sen Lördag och Söndag.
Förra helgen fick jag ingenting gjort av det jag skulle, deppade ihop totalt på Lördag och på Söndagen roade jag mig med slalom (roooligt)!
Så idag fixas det här hemma!

Just nu snöar det ute och Helén är nog precis lika lycklig som jag för det!
Vi laddar inför nästa Lördag, då det blir FEST i Selja.
Vi ska spela TV-spel och dricka alkohol. Mariokart och hemkört, de blir fint de!
Alla ska även ta med sig sin egen specialité, sin bästa alkoholdänga alltså.
Det pratas om tequila, quick-fucks, mojito, lakrits shots....
Vette tusan vems idé det var.
Hur ska då detta sluta?

Bjussar på en skön sång såhär på Fredags förmiddagen!
Grym video tycker jag! =)


Puss på er mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Stickis

Tack tack!

2009-01-23 @ 11:57:37
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Sista chansen idag på en rosa bloggdesign om intresse finns, välkommen!

2009-01-23 @ 12:15:48
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag vill ocksa vara me!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-26 @ 03:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0