En liten historia...

.... från i Lördags:

 Drinken, Lillen och tulpanerna. Vackert!  Soffluddis vägrade ta emot hjälp!

 Tror ni att det kkkkknnn... i munnen eller?  Såhär sexig kan man se ut tillsammans med en toalett dörr! De ni!!


Kände mig grymt lyxig när mina kära vänner fixade mitt hår!

 Alltså... sen dök Brolle upp!  Men jahaaa, det var ju Soffan som fick håret stylat av Magdalena.  Vi spelade "Barbro".   ... och Magdalena skulle dansa magdans och sjunga på arabiska. Det var verkligen JÄÄÄTTEROLIGT!! Själv fick jag moona men som TUR var kom det aldrig med på kort. Haha! 

 Sen gick vi på Pinnen och DANSADE kvällen ut!! Så jävla kuuuul å dansa!

 Söt och fylleglad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0