1 januari 2009

Hej på er godingar!
Och varmt välkomna in i 2009.
Jag känner att 2009 kommer att bli ett bra år för mig och Hjalmar!

Igår var det som alla vet nyårsafton.
Hjalmar och jag  var ensamma här hemma.
Vi åt:

Förrätt:
Toast med ost/skink röra.

Varmrätt:
Grillad älgfilé, halloumi, paprika och champinjoner med kladdig pastasallad.

Efterrätt:
After Eight kladdkaka med grädde.

Kommunens mättaste par var vi.
Hjalmar klädde på sig täckbyxor, mössa, vantar, pannlampa och gick ut och grillade.
Det kn*****e i munnen tamejfan!
GOOOTTT!!!!

När klockan slog tolv låg jag i morgonrocken i soffan, åt choklad och läste bok.
Gööött.. haha!

Ha en bra första dag på 2009.

2009 2009 2009 2009 2009

Från julafton:

Stumpan strålade av lycka när tomten äääntligen kom!


Grabbarna fick sumodräkter av tomten och vi skrattade tills vi blev rynkiga.

Hahahahaha!!


Kommentarer
Postat av: hanna

Gu vad roliga dom ser ut:)

2009-01-03 @ 03:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0