Rossel rassel...

... så låter halsen idag.
Det låter ungefär som att jag har rökt i 60 år och fått rökhosta därefter.
Men så är det icke!, jag är bara lite sjuk.
"Nä men ååå, en liten kjåka i näääsan", som Helén brukar säga.
Det är en rolig dam det där.
Jag ska nog tillägna ett inlägg var på mina älskade vänner. Vilken idé!!

Fia med sina småfobier för både det ena och det sjunde, Helén som är L*ksing, min "allierade" som vi kallas, Magdalena som står ut med mycket som "minsting" (dock blir hon 20(!!!!!!?) om 15 dagar, hur fan kunde det hända?!),
Hanna som snaaart är hemma hos oss igen, äntligen Hanna!
Och så självklart min älskade Jullan som man bara vill åka och krama om just nu! Som jag konstant känner en saknad av. 

Anyhow, jag var hängig som tusan på jobbet i Torsdags, kom hem och hade 38 i feber.
Jag föll, jag led, och jag reste mig igen, back to work igår Fredag, kände mig pigg som en kulspruta, förutom halsen som gjorde allt för att försöka få min uppmärksamhet.
Jag äter aldrig piller, som alvedon och ipren. Jag tror på tankens kraft. Jag är mer hokuspokus än man kan tro. =)
Jag gav mig fan på att jag inte skulle bli sjuk. Aldrig!
Och febern försvann lika snabbt som den kom, utan piller. Jag tänkte mig frisk helt enkelt.
Ibland är det inte svårare än så.
Idag är jag hängig, men gräver inte ner mig för de.
I första taget kan ni inte ta mig, infektioner!!

Nu sitter jag här och läser recept och lyssnar på NRJ, en annan hobby jag har. Försöker hitta nått man kan göra till middag idag.

Erik ekorre är här varenda dag, han är så himla rolig att titta på.
 Vi har ju även rådjuren Sten och Stanley med fam. 

Jag älskar att bo här!!! 


Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman!

ja Carl-Jan kunde hellre åkt än Hasse iaf.. tycker jag med!! verkligen..

hoppas iaf inte att du ska bli mer sjuk :( det e ju inge roligt..

sköt om dej gumman och ha en underbar söndag :)

kramar!!

2009-02-08 @ 09:22:56
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: jullan

Hej alsklingen. Jag saknar dig maaassssor oxa.

puss

2009-02-08 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0