Pengar pengar pengar...

Livet är pengar, pengar är livet. Man strävar hela tiden efter att tjäna pengar så man kan leva.
Utan pengar är man rätt så fucked.
Om det nu är sån kris i världen, varför inte trycka upp mer pengar?! Gör nya pengar och ge till alla.
Jag tar mer än gärna lite...

Jag älskar att bo i hus och allt vad det innebär, jag har en kille som tjänar lots of pengar borta i det rika landet Norge, jag får en hyfsad lön själv... ändå får jag nu, den 3 februari med 24 dagar kvar till lön, sitta och tjura över att jag inte kan unna mig nånting fint den här månaden HELLER.
SUCK!!
 
Jag är less på livets skola just nu.
LESS som FAN!!

Okej, nu är jag ju inte pank, men jag har inget överskott att unna mig det där lilla extra man kanske kan behöva såhär i mörka februari. Tänk bara om man kunde boka in en ansiktsbehandling, köpa en ny BH, en asbra mascara, vad som helst....
Det är det jag i-lands tjurar över... usch va dumt, nä förlåt, jag ska inte klaga.

Blääääääääääää!!

Det blir nog bättre nästa månad!
Jag svälter inte och jag har tak över huvudet.
Och framförallt, jag är LYCKLIG!!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0