Hanna Hanna Hanna

Så sant som det är sagt så kommer min Hanna hem om 8 dagar.
Jag kan inte fatta. Vart tog 3 månader vägen??
Hanna, vi räknar dagar nu, vi lääängtar efter dig!!
Idag har det gått riktigt bra att jobba.
Jag gjorde 2 miljoner mackor imorse, ungefär, och halv 11 kom Magdalena ner i köket till mig.
Magdalena som förresten fyllde 20 BAST igår. Våran lilla tjej.

Hanna ska introduceras med den nya Larz Kristerz skivan när hon kommer hem.
Det kan du fet räkna med!

Äh va fan jag har en omelett i ugnen som nog är klar nu.

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Har ar det bara 7 dagar kvar:) Ska bli sa himla kul att se dig igen!! LK skivan, haha.. Ses snart!! Kram pa dig

2009-02-24 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0