Rååååger!

Min julgran kom på posten idag, och jag ÄLSKAR DEN SÅ HÖGT!!
Ni ska få se sen så förstår ni varför!! =)
Har just nu en pärgratte i ugnen som göttar sig därinne.
Medans den svettas så tänkte jag visa lite livstecken här vaa...

Helen har varit ledig idag så det har inte blivit så mycket Rååger idag.
Annars brukar han alltid dyka upp nån gång under dagen.
Om ni undrar så är Rååger min och Helens andra personlighet, hon är R1 och jag är R2.
Å Rååger han pratar liksom lite roligt då va!
Däremot har ordet S.N.O.P.P. förekommit x antal gånger idag...
Jaaaa, jag veeeet, jag blir såhär jävla exklusivt drygbarnslig topnoche när det är jul och DET VRÄKER NER SNÖÖ!!
Lyckan över detta sprutar ur munnen på mig på alla möjliga vis....

Men nu är det dags att svira om till ut-i-vinter-kvällen-på-promenad-i-färnäs-med-Charloth kläder!

Jag återkommer senare... i promisse, kort på granen måste demonstreras!

En halv pöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0