Yiihaa!

Jag är som pånyttfödd idag.
Vaknade 06,30 imorse, en halv timme innan klockan ringde.
Hoppade ur sängen och fullkomligt LÄNGTADE ut på min morgonpromenad, mer än nånsin.

Jag pratade med Julia i 1 timme igår! Tack min älskade vän, jag älskar dig sååå mycket!
TVÅ SMÅ SÖTA BEBISAR, helt otroligt!! TVÅ STYCKEN!! Gaaah!!
Jag ville bara hoppa in i datan och över till NZ och pussa på dom.
Godingar!! Så ja, nu längtar jag lite efter egna barn att snusa på... haha.
Avalea är ju så otroligt söt, världens sötaste 2-åring. Vilken stjärna!
Julia berättade att hon pratade i svensk/engelska meningar så man får liksom hänga med.
Gumman...

Tänk va!
En timmes skvaller med min indiansyster och jag blir såhär toknipprig.
Julia och jag har varit indianer i ett tidigare liv, systrar.
En av oss (minns inte vem) blev biten av en orm och dog.
Det har ett medium berättat.

Jag är iallafall GLAD idag!

Jag ska jobba till halv 8 ikväll men sen när jag kliver in här hemma så är Hjall hemma igen.
Härligt!!
Nu ska jag sätta på mig mitt ansikte för dagen!

Ha en bra dag dudes!!


Idag slumpade jag fram en bild från när Hanna och jag var i Borås
 och hälsade på Soffan en helg.


En månad och 5 dagar senare satt jag på ett flyg mot Nya Zeeland, med livet i trasor.
Mitt livs resa!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0