Söndag i all ära.

Sitter ni och suckar och tråkar såhär på Söndagskvällen?
Lugn, här kommer ett klipp på min största idol som kan ge er ett gott skratt!



Hjalmar har köpt hela hem till Midgård boxen så vi har fått TOKPIPPI på den.
Herregud, jag fullkomligt ASA AVGUDAR denna serie.

Balders Balle vilken klockren humor.
Hade nästintill glömt bort denna begåvade produktion...

Hur har helgen flytit då?
T O P P E N ! !

Igår hade jag en heltoppenbra dag i Falun med Charloth.
Mina spenderar leggings hade jag på mig tydligen för jag shoppade som en tok.
Gardiner, skor, tshirts, kaffe, armband...
Ja det blev en blandad kompott, och idag har garinderna åkt upp i köket, rejält nöjd!

På kvällen hade Hanna spelfest.
Vi spelade spel och drack, drack och spelade spel. :)
Twister, öl, vin, med andra ord, absolut, ölspel, cider...

You name it! We did it!

"VI KOM TVÅA"

Helen och jag var rejält nöjda med vår andraplats i "med andra ord",
 och lät även övriga festdeltagare vara medvetna om detta.
Hahaha...

Tyvärr så tar ju dock ALLA förfester slut på tok för tidigt, det började suga i Vasatarmen för samtliga festdeltagare förutom mig och Helen som gärna hade haft förfest ända tills efterkakan startade.

Men vi fick en fin behövlig promenad ner på vasa, dom andra gick in och jag ringde Taxi Hjalmar och åkte hem.

Idag har dagen varit underbar.
Jag har städat, njutit av vädret. Underbart att höstvindarna är här, det är såååå mysigt!!

Jag tror jag ska tugga i mig ett avsnitt till av Hem till Midgård nu.
REN SÖNDAGSUNDERHÅLLNING!!

Puss på er.

Sara, det är förjääävligt.
Det är för att vi bor i en håla, där folk inte har annat för sig än att bry sig i andra,
och bestämma hur dom tycker att ens liv ska arta sig...
Man lessnar nått vidrigt!!
Morr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0