Dansband.

Ögat är fortfarande lite svullet, men långt ifrån som det såg ut igår.
Tack Bengan för tipset!! ♥

Nu är man back on track igen då, kör så det ryker på stugan.
Jag var totalt utpumpad på energi efter jobbet igår.
Det var så mycket folk, vi hann inte med nånting av det vi skulle göra i köket.
Vi gjorde mat precis hela dagen. Otroligt!!

I helgen är det musik & motor festival i Älvdalen, jag vill dit.
Det är hästlängder mycket roligare än "festivalen" vi har i Mora.

Den här låten är så sorglig men så bra.
Jag kan verkligen inte förstå att det här händer på riktigt. :(



Glöm aldrig vilka det var som gav er gåvan att leva!!


Nu ska jag göra mig klar.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaha är det Älvdalen ihelgen?

Hmm.. kan vara bra att veta :)

Tack för tipset!!



Kramar.

2009-08-05 @ 09:32:37
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Sara

usch den låten va ju lite sorglig... :(



2009-08-07 @ 09:54:53
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0