SOL!

Men jösses vad roligt att solen visar sig varenda dag nu när semestern är över.
Skapligt retsamt!!
Jag har inte haft en sån här dag på heeeela semestern.

Idag är det stägning återigen som gäller.
Det känns sådär, jag vill ju steka i solen nu ju.
:(
Det händer inte så mycket att skriva om när jag jobbar dessa kvällsveckor.
Jag åker hem och slänger mig i duschen efter jobbet, man känner sig som en påse skit toppad med svett.
Mysigt va?!
Hehe...

Sen sitter jag här vid datan och bara hänger, eller igår var det så iallafall.
Sprang mellan TV:n och datorn.

Jag måste verkligen göra mi klar för arbetsdagen nu.

Ikväll är jag tillbaka igen.

♥♥♥♥

Tummen upp Faster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0