KALAS!!

Godmorgon jökar.

Igår var det kalas för Mia och Janne, mycket trevligt!
Det var SUPERMAT och grymt goda smörgåsar, jag åt nästan så jag stupade mig själv.
Efter maten blev det inte så mkt mer dricka av för mig.
Jag drack mest vin, men blev så grymt mätt så jag blev nykter!
Det kommer kort på fejjan sen såklart. :)

Att jag drack alkohol bekymrade tydligen många.
X antal personer frågade:
- Men har du inte blivit på tjocken än?
- När ska ni få tillökning då?

Ser jag ut som Saida med hängtuttar eller?
Kanske gör det...
Nu kan man alltså inte ens dricka alkohol längre utan att bli antastad med ointelligenta frågor.
Jag lessnar ur nå jävligt!!
Man måste verkligen börja producera direkt man fyllt 25,
annars blir man en utanför-padda.
SÅ ÄR DET att bo i en håla.
Nu är det såhär att Hjalmar och jag har verkligen inte haft guld och gröna skogar alltid.
Som ni vet.
Vi har fått lära oss att lita på varann igen, en resa som inte har varit lätt alltid!
Nu känns det som att jag ber om ursäkt för att jag inte är på smällen oxå.

Herregud Emma, tagga ner.

Alltså ursäkta gallan men det här har jag ruvat på länge nu...
Jag har ju inte bara hört det här en gång.
Mina närmsta vänner och familj får fråga ut och tjata på mig,
men när man går på kalas vill man kunna ta en öl ifred tack!
Klart som fan vi ska ha barn, men inte idag.

Till nått helt annat...

Jag skar ju av mig fingertoppen i måndags, liksom så att toppen försvann så det blev rakt.
Jag var rädd att min fingertopp aldrig skulle komma tillbaka, men nu har kroppen fixat dit nya fräscha produkter, så nu har det blivit en liten ny fingertopp, men utan skinn än så länge.
Det ser ungefär ut som en litet fisköga, fast knallrött.
Nu väntar jag bara på att skinnet ska levereras så är jag som ny igen, med en sprillans fingertopp!!

Kroppen är cool!!

Dags att dra upp min sambo ur sängen nu om det ska bli nå gräva av idag.

:)


Kommentarer
Postat av: Camo

Gu va jag känner igen det där.... BLIR SÅ JÄVLA GRINIG VARJE GÅNG NÅN KOMMENTERAR EN SÅN SAK!!!! ;/ Brukar svara om man måste ha en unge innan 30?? herregud....

2009-08-16 @ 09:49:59
Postat av: Sara S

Jag blir så sjuuuukt irriterad på det här! Hur många gånger har man inte hört "Är det inte dags snart?" "Har du lagt på dig lite?? E du med barn eller?" Det är ju såå kul att höra. Och om man råkar vara nykter på någon fest, då djävlar! Man måste smussla med att man inte dricker en kväll om man vill slippa alla dryga kommentarer! Det är nästan så att alla kommentarer gör att man INTE vill skaffa barn, bara för att folk inte ska kunna säga "vad var det jag sa!". Det värsta jag har varit med om i samanhanget är en gubbe som kom bakifrån och lade sina händer på min mage och började klämma lite och sa "jag fick lov och känna om det var nåt här, det borde ju vara dags" FY FAAAN!

2009-08-29 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0