HJÄLP!!

Igår morse när jag vaknade sa jag till Hjalmar:
- Alltså, jag har ont i ögonen, det känns typ som att jag har träningsvärk bakom ögat.
Han tittade på mig som om jag var helt rudis:
- Öh, vadå?

Bättre än så kunde jag inte förklara. Ög-ontet höll i sig hela dagen och på kvällen sved det ordentligt. 
Jag ville helst bara blunda. Till slut gav jag upp TV4 filmen och blundade. 
Hjalmar var riktigt orolig för mig stackarn... 
Jag fantiserade om allt från ms, diabetes, cancer och dålig syn.

Nu imorse när jag kom upp och såg jag ut som en jävla ailen.
Jag ser helt P A N T A D ut.
HJÄLP!! Vad är det som antastar min kropp?
Det är dessutom min första arbetsdag idag så jag är MÅTTLIGT road!
Tur att jag ska vara nere i köket och härja så folk slipper se mig.

Jag föminskar en bild och lägger in, annars blir ni rädda.

SER NI?! HJÄÄÄLP!! Det stora ögat är det normala. Det andra lyder mig inte för fem öre.


Jag är rädd för mig själv.
Folk kommer ropa MURDERER efter mig på stan idag...

Sökte på internet i PANIK med en isbit intryckt i ögat, allt för att få ner svullnaden, och jag antar att det är en sån där vagel. Som jag aldrig aldrig nånsin upplevt förr.

Det ser ut som om jag rökt på nått hela annat än chokladcigg iallafall.

Nä blä usch fy och satan.

Hur ska jag lida mig igenom denna dag på bästa sätt?



Efter en timme med is och lite lite concealer på ögat syns det inte lika mycket, det ser bara ut som jag inte sovit på en vecka nu..
I-landsproblems besvär. I KNOW THAT!
Men det är ju trots allt min första arbetsdag. :(


Kommentarer
Postat av: Camo

Om svullnaden blir värre så köp Livostin på apoteket. För du kan ha fått nån allergisk reaktion mot nått, eller ett bett av nått. Droppa de i ögat å de blir bra =) har fått så där några gånger då jag blivit allergisk. Men de kan ju bara vara en vagel också =D Kraaaaaaaam

2009-08-03 @ 17:45:30
Postat av: Jullan

ha ha oj vad sot du ar... =)

2009-08-05 @ 05:43:35
Postat av: Bollen

Å Emma, jag blir så glad av din blogg. Nu hade jag glömt dej ett tag och hade massa roliga inlägg att läsa.

Hoppas du haft en fin sommar och att du trivs i fina lilla huset. Kanske ses vi på ditt jobb nästa vecka när jag kommer hem på blixtvisit.

Kram om di!

2009-08-13 @ 13:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0