OBS! LÅG NIVÅ INLÄGG!!

Fredag betyder inte helg, iallafall inte för min del, som ska jobba både Lördag, Söndag, Måndag och tisdag innan jag får ledigt igen.
Idag har det rullat på som bara fan. Jag har även skrattat så tårarna sprutade.
H E R R E G U D vilka RIKSPUCKON vi är ibland jag och min vapendragare Helén.
HA HA HA HA HA ! ! !

Vi har diskuterat det pinsamt roliga ämnet bajs.
Vi kom in på det när Helén började prata om att skicka sms när man är på dass. 
Såkallade bajs-sms.
Vi konstaterade att det nog är rätt så vanligt i Svenska hem.
Det är jobbigt att bajsa nån annanstans än hemma. Men alltså måste man, så måste man.
Nöden har ju ingen lag.
"Man kan ju lägga plumspapper" citat Helén.

När vi kom in på hur man kan säga det på andra sätt än gå och bajsa, då dog jag av skrattkramper.... 
Jag ska gå och lägga en kabel, strypa en katt (eller oxå det där andra fula ordet), bygga en björn.
- Nä men tro om jag ska gå och bygga en björn.
Klockrent!!
Humor a la landsbyggd måhända.

Ja ni, tänk va!?!
Man är 28 år och garvar som ett barn åt baklänges skämt.
Finns det ingen vuxen närvaro i kroppen på oss, kan man undra?!
Jo då, men vi är begåvade med att plocka fram barnasinnet när diskberget ropar
"se upp för raaaas, öka i disken" och kunderna står och pillar naveln i en kö som ringlar sig ut på gatan.

Då kan det lätt gå över styr, som idag!

:)

Nu vill jag se på tv ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0