Facebook.

Godmorgon Sverige och världen!

Facebook är bra, men facebook är också inte bra.
Man blir verkligen socialt uppdaterings sjuk.
Jag kan sitta där hur länge som helst och kommentera andras inlägg,
skriver egna totalt meningslösa, kollar runt på kort.
Man fastnar rejält i facebookträsket.

På lunchen på jobbet kan man gå in på mobilen och kolla om det har hänt nått nytt...
Det här liknar ett beroende snart... om inte redan.
Imorgon efter jobbet ska jag till mitt paradis i Älvdalen och va där över natten.
Men tro inte att jag inte kan komma åt fejjan där, JOJOMENSAN.
Mobilen!
Ååååå... jag kommer knappast ligga och lyssna till elden som sprakar enbart.
Nä nä.
Jag kommer att ligga och lyssna till elden som sprakar medans jag kollar fejjan i mobilen.
Det e lantliv de!! :)

Nu startar min dag om 30 minuter och för er som undrar så är halsen inte ond idag,
det var säkert som Hanna sa, det hängde ihop med tandvärken förra veckan, samma sida, samma ont.

Jag har fått 2 finnar.
Va i hela världen, tänkte jag när jag vaknade imorse, men sen kom jag på varför.
Jag skrev ju på FACEBOOK igår att jag kände mig gammal.
Detta måste kroppen ha registrerat för att nu under natten ge mig tecken på att jag är ju visst inte så gammal.
Ellerhur?!

Svammel, idag ska jag va en jävla retsticka på jobbet, känner det redan nu! :)

Ha en bra dag därute!!




Hinner inte mer bilder nu... ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0