EMMA

K A F F E E E E E !! !! !!

Godmorgon på er dudes!

Jag har varit ute på min promenad, vill bara meddela att hittills har jag skött mig galant.
Har varit upp halv 7 hela veckan och vackert spatserat ut genom dörren.
Fett nöjd med mig själv.

Även idag är det jobb 10.30-19.30 på schemat, så det finns inte mycket utrymme för annat, mer än lite mys ikväll.

Igår var en helt galen dag på fiket, det är inte lugnt en sekund, assle full heela tiden.
Tyskar, norskar, italienare, älvdalingar, moringar, skåningar, göteborgare...
You name it, dom sitter på kaffestugan!
Vilket gjorde att jag således slocknade på soffan 21:15, mitt under "oskyldigt dömd".
Dessto piggare trodde jag att jag skulle vara imorse, inte då!
Jag vill bara dra nått gammalt över mig, eller helst mitt eget täcke, och sjunka in i sömnen igen.

Kaffet är klart nu! Yes!!

Sen vill jag bara upplysa Helén om att hoppet lever för ekorrarna.
Jag såg en idag som sprang med en kotte i munnen.
Han såg glad och lycklig ut!
Kanske är det bara Orsakorrarna som lider av finanskrisen och den dåliga kotteskörden, därav blir självmordsbenägna!?
:)
I Selja finns hoppet kvar, fast iofs, det där kanske var en sån där rikemansekorre.

Haha, vi har sån fantastiskt grym humor.


Puss på er alla!
Nu väntar en frukost på mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0