Torsdag den ledige...

Sitter här och njuter av morgonstunden, lyssnar på Botjittan och sjunger, läser recept och dricker kaffe.
Att det snöar rör mig inte i ryggen.... or JO!!
VA FAAAN!!
Snön är ju nästan väck nu.... 

....å ja to å satte påna de va en enkel sak.....

Jag dödade min tumme på jobbet igår, eller tummen tror att den har dött.
Aj aj, jag klämde den i konrservöppnargrejjen, och idag är den slö som fan och svullen.
Det där var verkligen inget smart drag av mig....

...men säj vänta de kunde då rakt inte ja där an sto i sin fulla parad.....

Strax ska jag ta bilen upp till Maxi, jag tänkte nämnligen bjussa min älskade sambo på grillade hamburgare idag när han kommer hem från de rikas land.
Mest också för att jag är så sugen på det själv... =)

Nu ska jag byta om, skiva lite äpplen åt Felle och bege mig ut i snön.
Neej, nu har det slutat snöa. Tack för de!!

Jag avslutar med en jättefin bild på min älskling Elvira.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0