Nummer två.

Hejsan alla vänner!

Sitter här med mitt morgonkaffe och förundras över mig själv.
Jag är uppe med tuppen och städar innan det är dags att bege sig till Kaffesugan.
Är jag inte duktig?!
Jag har liksom inte så mycket till val heller!
Slutar halv åtta ikväll och då är det mys med tjejerna, och jag ska sova hos mamma och pappa inatt,
 för mammsen och jag ska till Kupolen imonn och shoppa.
Jag har förvisso ca 300 på kontot, det räcker väl till en kebabmeny i dagens läge.
Igår morse låg en lapp på bordet och pengar bredvid, från Hjall.
Pengar till mat! =)
Jag kände mig som ett barn som får fickpengar till utflykten.
Världens bästa Hjalmar!!

Torsdag är det jobb igen, till halv åtta.
Fredag jobb, som tur är jobbar Magdalena mina sista timmar, TACK!
Vet inte hur jag skulle få det att gå ihop annars.
Det blir nämnligen grillning här på kvällen.
En mycket speciell och snygg person fyller år på Fredag och det måste ju firas på någe vis... tihii!

Så har ni vägarna förbi Ringvägen på Fredag är det ju bara att kika in.
Grillen är påtänd och altanen är nedslagen.
=)


Fina flickor bajsar inte , I know... tur att man är en raggarbrud då så man slipper förstoppning!
Kaffet fick magen att vakna.
Haha, va vart detta nu då!?
Är man frispråkig så är man, i det här huset har vi verkligen inga hemligheter.
Så nu är det dags att bläddra i La Redouette katalogen på dass!

Puss på er!

Cathedral Cove NZ. Och där har jag varit!
Helt obegripligt vackert!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du e duktig du Emma :)

Hihi..

Hoppas att allt e bra med dig annars!

kramar.

2009-04-21 @ 19:26:21
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Annika

shit (!) haha... du e verkligen duktig! tääääänk om man vore såååå duktig och städade innan jobbe.. =)

hoppas ni får det roligt på fredag oxå!

föresten.. e de ok om ja länkar dig på min blogg??

vet inte... kanske frågat förut.. hihhiii!

kramar!!

2009-04-21 @ 22:27:25
URL: http://wanipaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0