... mitt i frukost ...

Det som är så bra med en blogg, iallafall för mig, är att jag kan avreagera mig...
Jag behöver antingen skriva av mig, gråta ur mig eller springa bort jobbiga saker.
På nått vis måste det uuuut!!
Nu är jag upprörd, sen igår kväll har jag varit upprörd till och från! Det sista jag tänkte på innan jag somnade och det första jag tänkte på när jag vaknade.
Det betyder att jag måste rensa ur det lite ur systemet för att kunna jobba 100 idag.

Och NU mitt i frukosten kom det över mig. Jag blev bara förbannad på ett andetag.
Därför lämnade jag frullen och rusade hit, och har ni tänkt på vad jävla fort man kan skriva när man är upprörd!?
Iallafall jag kan dra värsta fingervalsen helt klockrent nu.
Tyvärr är det för privata saker för att jag ska kunna skriva rent ut vad det hela handlar om, kanske ska privatisera bloggen så att bara ni som är inbjudna kan läsa?! Tåls att fundera på, då kan man verkligen vräääääääääka ur sig!

Ja, nu känns det yttepyttelite bättre, men det här blir en knivig dag från min sida, skönt som fan dock att Hjalmar kommer hem idag...

Nu ska jag återvända till mackan.

Ta hand om er och vårda era relationer till människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0