Ja nu är vi här...

Den här dagen den kom den också.
Min sista dag som 27-åring.
Hejdå 27:an!
När jag tänker på hur sjukt fort tiden går blir jag deppig.
28 år låter ju lastgammalt!!
Varför åldras man?
Buhuhuhuuu!!

Jävla happy happy och laddad jag låter för en födelsedag imorgon va?!
Nicht...
Men egentligen gillar jag ju att fylla år.
Det är bara det att nu vill man bli yngre istället för äldre som man längtade DÖÖÖ mycket efter när man var yngre.
Aldrig är man nöjd! Haha!
28 är ju inte så jäkla lastgammalt ändå, ellerhur alla??
Det är väl inge ålder på en sån som mig. =)
I huvve är jag inte mer än 22, och det är ju det som räknas.

Nä, nu måste min gamla kropp få lite sömn så den klarar av all uppvaktning imonn... =)

Kram på er!

På det här "I look sad" kortet var jag 23, har ju inte åldrats en dag... =)

Kommentarer
Postat av: Camo

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!!!!! Kraaaaaaaaaaaaaaaaam =D (24:e) ;)

2009-04-24 @ 07:30:47
Postat av: Sara

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

kRAMAR

2009-04-24 @ 09:53:20
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0