Muskelchock!

Det känns som om jag är stelopererad från naveln och neråt.
Benen väger 1 ton vardera och att ställa sig upp från toaletten är en hel vetenskap.
Undrar hur det är att kliva upp ur sängen imonn?!
I värsta fall får jag väl välta ner mig på golvet och åla mig fram.
Min annars "lösa" rumpa är hård som sten och benen är som två tallar, hårda och tunga.
Det jag just nu genomlider är: G R Y M T R Ä N I N G S V Ä R K ! !

Idag på jobbet har vi gått runt och känt av att den komma skall.... träningsvärken.
Man känner ju verkligen att man gör något med kroppen, som kroppen inte är så värst van vid.
Vad fan hände nu Emma, musklerna fick jobba?!!

Men i övrigt så mår jag rätt bra ändå, träningsvärk är nånting som jag välkomnar med öppna armar, även om det ser ut som om jag skitit på mig när jag går...

Det var ju huuuur kul som helst igår!
Idag har Hanna varit här, nyss rättare bestämt.
Vi har kollat in premiärerna av Ugly Betty och Desperate Housewives.
ÄNTLIGEEEEN!!!!!
Sååå braaa!!

Nu längtar jag efter kudde och täcke!

Natt på er!

Hihi...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh det är sååå skönt att må sådär i kroppen! Avis.. Hoppas du kommer på innebandyn imorron! Iaf så missa inte Grey´s Anatomy ikväll nudå :) Det är ju osså UNDERBART!! Puss!

2008-10-01 @ 19:05:57
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0