Game over.

Det är så konstigt att ibland spruuudlar jag av ideér.
Det där och det där och det där måste jag skriva om i bloggen sen...
När man väl sitter här sen så..... ekoooo.... tom hjärna.

Så är det nu.
Jag har till och med satt igång min bästa skrivarmusik och ÄNDÅ så släpper det inte.
Jag är  game over.

Imorgon är det Torsdag = Tussegubben kommer hem!!
=)

Det har tydligen brunnit i Klockarhagen idag, rätt så rejält som jag fatta det på mamma.
Usch va hemskt. Nån har mist sitt hem idag.
Usch!
Vad skulle man ta sig till om det hände en själv?
Vad skulle man rädda från huset?
Jag skulle rycka med mig:
- Hjalmar!!
- Hårddisken, alla kort finns i den.
- Guldringarna. 

Det var nog det viktigaste i mitt liv.

Fy va svårt...

Usch, nu åkte det förbi en bil här utanför.
Jag gillar inte det, inte när det är kolsvart ute.
Jag längtar efter mamma och pappa nuuu.... =/

Nu ska jag hänga en tvätt sen gå och sova.

Natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0