Är jag död?

Nej då, nej då!

Jag har bara inte haft ork, lust eller tid att sitta här.
I'm back!

Helgen har sprungit iväg. Jag har varit lite slö.
Igår kändes allt (nästan) piss, Hjalmar fick krama om mig några extra gånger.
Håret ser ut som en disktrasa.
Kläder har jag snart inga, andra köper kläder var och varannan dag, jag går runt i mina trasor och skäms nästan, pengarna går liksom åt till annat.
"Poff " säger det på kontot!
För att inte tala om underkläder... jösses, att Hjalmar nöjer sig är en gåta må jag säga.
=/
Blek börjar jag bli.
Ett kilo godis har jag smällt i mig i helgen (ungefär), jävla ångest för de....

Så där neggopeggo var jag igår!
Idag kändes det väl lite bättre och jag gick till och med på stan på lunchen för att kanske hitta mig nått fint att ta på mig.
Men det sluta med att jag hade en klipp och sling tid beställd hos Charloth nästa Torsdag.
Bye bye 1500 spänn...
Det var dom kläderna det.
Men håret blir ju fint ändå! =)
Men neej, mig går det ju ingen nöd på. Nu fick jag dåligt samvete...
Känns som att det här är dagens i-landproblem va?!
Usch va jag låter bortskämd.

Jag ska fan vara glad att jag ens har kläder att kliva i!

Nu ska jag äta en smoothie, det brukar bli sånna middagar när Hjalmar är i Norge, för att det är så JÄVLA trist att laga mat till sig själv.

Blöööööööööö...............

God kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja men såna där dagar har jag JÄMT!! Aldrig några kläder och aldrig är någonting bra.. eller de va ett tag sen man kände sig glad alltså.. Suck! Att det ska vara så svårt.. DU ska vara glad att du jobbar med dina vänner iaf, jag har inte ens några såna.. känns de som! kraaam Emma!

2008-09-08 @ 19:56:58
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: elvenman

Men då får vi väl göra som förr och käka middag nån dag i veckan? kram

2008-09-08 @ 21:37:12
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0