Ladies night...

På min shopping a la Mora kyrkogata igår träffade jag på Emma Lundberg på Cubus.
Svinkul!
Jag har inte sett henne på eeevigheters evigheter.
I TV rutan sist tror jag, när hon var deltagare i Robinson.
Iallafall... vi sa att det borde hända nånting kul snart, innan Hanna drar.
Typ en frökenfest, alltså en fest med bara brudar.
Hemma hos mig.
Sorry älskling, men du kan väl cykla ner till Stikå-Mas eller Krång-Mats på några öl under tiden.

När jag sen var inne på Åhlens hos Eva så sa även hon att vi borde dra ihop våra polare och dra till nån stuga, kanske våran stuga i Älvdalen, eller nått, ett gäng tjejer.

Slutsatsen jag drar av detta är att tjejerna i bynn är jävligt sugna på JIPPIKAIEJJGALEJJ!!
Ellerhur?

Hänger ni på eller?

Det blir en frökenfest i Selja inom nästa månad, för sen drar Hanna och det är ju henne vi ska vinka av liksom samtidigt.


Tjosan på er!

Jag måste få i mig nån sortas frulle innan det är dags att göra dagen på Mora Kaffestuga.

Lila is the shit!

Kommentarer
Postat av: ailuj senoj

Tjena poket...ush var jag blir ledsen nar ni har kalajjs och jag sitter hos mina svarforaldrar i USA och tar snart sjalvmord.

jag saknar er massor.

Nu far du ta och fixa SKYPE sa att VARJE gang du ar inne pa internet sa syns det och du blir automatiskt inloggad pa skype.

NU FAR DU JU TA OCH RINGA MIG, SAKNAR MIN SELJA BARRONESSA

2008-10-14 @ 16:54:45
Postat av: Lisa

Hihi.. fan vad cool du e, snygga lila var de med, avis! Själv skulle jag aldrig våga.. Fröken Svart tror jag att jag får heta! TRåkig men ja.. Hoppas att du får en bra vecka! Kramar.

2008-10-14 @ 18:40:19
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: dessi

klart så=)

2008-10-14 @ 21:29:30
URL: http://dessi80.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för kakorna!! :)

2008-10-16 @ 13:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0