Payday!

What a day.
What a day.

WHAT A DAY!!

Den här dagen har gått så fort så jag fattar inte ens att jag sitter här nu.
Min hjärna har inte hunnit registrera att jag har slutat, kommit hem och duschat.
Men orsaken till det kan också vara att mina 2 enda hjärnceller har suttit och spelat vänd tia med varann hela dagen.
Dom har då inte varit speciellt hjälpsamma!
Klantarnas klant har jag varit idag. Bara rent sådär allmänt.
Drällt och tappat saker, spillt ut dressing på golvet, halkat runt på tomater, bränt mig på grillen, rivit mig på en plåt.
Usch... jag är så klantig ibland (oftast).
Finns det fler därute som har sånna här "drälldagar" eller är jag ensam på denna planet med att vara en stor FET KLANT!?!?!

Jag skyller återigen på "Drummel" och "Fummel"  uppe i hjärnkontoret som ibland inte gör det dom ska.
FY PÅ ER!

En annan sak som retar mig är Leksand hockeys fjortisreklam på radion.
Även om jag tappat hockeyn helt nu på slutet...
Dom ska ha nån jävla baoota TV i sina stora stygga vargen arena imorgon när dom spelar mot Mora, och uppmanar i reklamen att komma till Leksand för att få större publik än i Mora. 
Hahaha, jag garvade när jag hörde den.
Bjäbb bjäbb bjäbb...
Tydligen, vad man hört, är dom frutta för att dom inte fick 2000 platser i Mora som dom ville. 
Arenan i Mora tar inte in mer än typ 4000, varför skulle Mora vilja ge hälften av sina biljetter till Leksand? 

Så töntigt... 
 
Nu ska jag se TV.

Kisses!
 


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

dom ville ha massa sittplatser bredvid ståplats så dom med säsongskort skulle snällt ge sina platser till leksingar. jag tycker inte om reklamen och jag tycker inte om deras klack. bryr dom sig ens om sitt lag??? som sitter hellre i leksand för att visa att de kan få mer publik än mora istället för att heja på sitt lag. idioter.

2008-11-27 @ 23:10:00
Postat av: Spunk

Jag har också sånna klant-dagar..=/

Så du är inte ensam!



Jävla Leksingar, hatar dom!!

2008-11-28 @ 08:35:52
URL: http://zphanky.blogg.se/
Postat av: Stickis

Vi bor i Utmeland, en bit ovanför vattentornet.

Lyllos Hanna som ska åka dit....



Jag har oxå sånna där klantdagar... Man blir så less :(



Kram

2008-11-28 @ 20:34:12
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0