Long time...

Usch!
Jag är sååååååååååååå snorig. Igen förfan!
Jävla skit!
Igår morse när jag vaknade hade jag pyttelite ont i halsen, igår kväll när jag gick och la mig hade jag rödsprängda ögon, en röd och torr näsa, ett huvud gjort av bly.
Som att öppna en kran på fullt ös.
Från noll till hundra på 5 röda....

Orättvist.

Jag är ju ledig imonn, skulle träna, skulle laga en massa matlådor, skulle vara pigg och glaaad.
Inte ett monster med röda svullna ögon, igensnorad röd kran och med ett huvud av bly.
Tänk er också att detta monster ska palla en timme hos tandhygienisten. Shit hur ska detta gå?
Jag nyser ju varannan sekund. Snoret rinner som ett Niagara fall efter kinderna. 
Hjääälp!

Nu ska jag mosa ner mig i soffan igen. 
Har legat där sen 15.00, förutom när jag varit upp och hämtat cholkaden jag skulle moffa i synd och sorg. 
Men jag hade nog inte känt skillnad på om det varit ett mögligt korvbörd, en bajskorv eller en underbar mörk chokladbit jag stoppat i munnen.
Jag känner nämnligen N A D A i smakväg.

Suuuuuuuuug!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallah!

Dags att korka upp whiskyn läser jag...

Tilse nu då att du är kurant till lördagkväll! Ses då!

2008-11-18 @ 20:29:34
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0