Kojjdag.

Det finns inget annat som gäller för mig idag.
Jag har isolerat mig här på Näset och tänker inte gå utanför dörren en gång till idag, förutom när Felix ropar efter mig och vill ha middag.
Jag håller på lagar lunch till mig själv just nu, och det är ju totalt värdelöst. Man känner ju ingen smak ändå.
=(
Men men...

Har jag uppdaterat hur helgen har varit?
Tror inte de...
I fredags när jag kom hem satt den här Donnan i min soffa, hon hade bestämt att hon skulle sova över.



Det var jätteroligt! Kl 6 på Lördagmorgon gick vi upp Elvira och jag.
Kollade på "Horton hears a who" och myyyste!

Lekte för fullt hela dagen, sen på kvällen var det dags att svira om till fest.
Tomas Bergs 40-årskalas hägrade i Bärsgard.
Svingod mat!!
Det var trevligt, och jag var nykter.

Ja det var väl det som hände i helgen.

Nu ska jag käka lurre.

Tjaaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0