TEAM CANS!!

Hejsan!
Det ser ut att bli en kalasdag idag oxå.
Jag har nyss klivit ur sängen, efter att ha legat och läst "luftslottet som sprängdes" i en timme. Stieg Larssons tredje och sista bok, man kan inte lägga den ifrån sig. Så jävla bra!!

Här utanför är det djurliv utan dess like, jag ÄLSKAR min nya adress. Det enda man hör på morgonen är fågelkvitter och det inger ju ett enromt LUGN (haha... nu låter jag lika djuuup som Brolle)

APROPÅ BROLLE så fick han pisk av TEAM CANS igår i körslaget. Fyfaaan va braaaaaaaaaaaa!!
Jag hoppade i soffan av glädje när Gry läste upp Team Cans.
Deras O fortuna är så jäkla grym.
Vi satt alla fyra i soffan (jag, Hjalmar, Charloth och Micke) och fick tuppskinn, det fick vi faktiskt av alla låtar dom sjöng. Bon Jovis Livin on a prayer ägde dom ju rätt igenom. Team Brolle satt "som vid en lägereld" och plonkade på gitarren och sjöng, inga tuppjuck alls på armarna.
Sen tog Joacim Cans ton och... uj uj uj... GRYMT!! Jag är ordlös!
RÄTT KÖR VANN!

Kolla bara på det här och ryyys!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Helt klart rätt kör som vann igår! =)

2008-05-11 @ 09:31:30
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0