På väg...

Nånting som jag VERKLIGEN avskyr är bilrövslickare. När man själv kör lagligt och håller sig till reglerna.

Imorse på väg till jobbet åkte jag yrvaket med ett halvt öga öppet i princip och klockan var ju inte mer än halv sju. Jag sitter där trött som en gammal saab halvlutandes mot rutan, då gasar en dåre upp bakom mig och slickar röven på stackars volvon, som att jag ska gasa och köra ännu fortare för att man har nått irriterande som ligger och gnager i arslet.
Knappast, det blir liksom tvärtom effekten på mig.
Irriterad utav bara H så knappar jag in 70km/h PRICK på farthållaren och myser lite längre ner i stolen och gottar mig.
Moahahaha...
När det sen blir 50 trycker jag ner farthållaren till 50 och bilen bakom mig får tuppjuck och kör inte mer än (känns det som) en milimeter från volvon.

Morgonturen till jobbet måste ske i all ro annars blir jag sur!

Fredagkväll vilken härlig kväll, fredag kväll när du och jag får va tillsammans.
Not in this house though. Hehe...
Hjalmar står nere i garaget och slipar lister, foder eller va fan det heter som sitter runt dörren och runt väggarna.
Och jag har strukit och vikit tvätt.
Det är myspys tillsammans det... på hög nivå!

Men snart måste jag säga till honom på skarpen. Vi har båda jobbat satan idag och behöver ta igen oss.
Hallen blev färdigtapetserad idag oxå. Han är så duktig!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0