Ny vecka.

Ny vecka tog vid idag.
Jag är nyss hemkommen från jobbet. 9-18 har jag arbetat idag. En bra dag.
Förutom att vid  halv två fick jag en tanke på hjärnan huruvida jag hade stängt av spisplattan imorse eller inte.
Sånt kollar man ju nästan ALLTID innan man går ut genom dörren, men det glömde jag imorse, varpå jag inte mindes alls om jag hade stängt av den eller ej. Man stänger ju av den av bara farten men jag kunde fan inte minnas.
Stora bilder kom upp i mitt huvud om att huset var nerbrunnet till grunden.
Men det stog här när jag kom hem och plattan var avstängd, som jag egentligen visste innerst inne.

Payday imonn. Tur som fan, jag är inte direkt tät nu.
Nä jag orkar inte skriva mer.
Bio med mammis ikväll.

Kramar.

Kommentarer
Postat av: elvenman

Får du lön imorrn med?

2008-05-26 @ 22:54:25
URL: http://vvv.hallah.nu/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0