Morsning!

Lördag den 24 Maj idag.
Vi lyssnar på Charlotte Perellis nya skiva "hero" och målar hallen. 
Fan så bra det blir!

Imorse gick jag min första Selja promenad.  Det var kul.

Sen åkte vi till möbelrondellen och hämtade soffan som kom igår! JihooooooooooOOOOoooOO!!
Fort hem med Hjalmar som var målarkåt och jag drog till Noret igen och chacka lite käk på Willys. :)
Killen som satt i kassan tittade rätt in i mina bröst när jag skulle betala, hellooo, mina ögon sitter här uppe tänkte jag.

Uj uj... karlar!

Nu väntar vi på Marit, Herman och Elvira.

Pussar.

Kommentarer
Postat av: elvenman

Då är "mina" soffor lösa då :O



Du skulle begärt rabatt på willys ;)

2008-05-26 @ 22:55:46
URL: http://vvv.hallah.nu/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0