7 minuter.

Jag ger mig själv exakt 7 minuter nu att släppa ALLT ANNAT och bara skriva här.
Det är ett helt nytt liv man lever nu. Jises!
Tiden räcker verkligen inte till som förr!!!
Jobbat 8-17 idag,
sprang till Ica efter jobbet,
körde hem,
cyklade till brevlådan och tog posten,
pysslade om Felix,
vattnade plantorna,
droppade kassen med matvaror på köksbordet och tänkte:
7 minuter Emma, sen kör vi!

Jag ska elda för att få varmvatten så jag kan duscha, riva tapeterna i hallen måste jag göra idag om jag ska hinna gå på bio imonn, laga middag + matlåda, organisera mina miljoner buttar och flaskor, smink och smycken inne på toa, har skjutit på de i en vecka nu.
Allt detta ska HELST hinnas med innan "Ugly Betty" klockan åtta. Men jag bääävar för det alltså.

Nu har 7 minuter gått så nu är det pannrummet next!!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna Panna

cyklat till brevlådan????? vart fan bor du!? okej om du bott i gopshus men vafan selja. måste komma och inspektera någon dag

2008-05-13 @ 20:34:58
URL: http://www.nogg.se/qeso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0