Min hjärna vs mig.

Upp och hoppa ligg inte och dra dig, du och jag måste fånga dagen upp och hoppa ligg inte och dra dig du och jag måste fånga dagen upp och hoppa ligg inte och dra dig du och jag måste fånga dagen uppochhoppaligginteochdradigduochjagmåstefångadagen
uppochhoppaligginteochdradigduochjagmåstefångadagen
uppochhoppaligginteochdradigduochjagmåstefångadagen.....

Typ SÅ gangade det i mitt huvud halv 7 imorse. OM och OM och OM och OM igen.
Hur kan man vakna av att man har en låt som sitter FAST i skallen?
Hur kan man få den på hjärnan när man inte ens är vaken?
Uu vilken gnagare... till slut gick jag upp. Pallade inte längre.
Uppochhoppaligginteochdradiiiiiig....
ÅÅÅÅÅ!! Va de nån slags pik till mig själv från min hjärna kanske?? 
07:20 var jag iallafall nere på solariet och sög åt mig lite UV-strålar.

Nu snart ska Hanna och jag åka bort till Ringvägen 54 och kika.
Och vad är det då kan man ju undra då? :)
Det är min nya adress fr.o.m 1 Maj 2008.

Vi har ju fått en nyckel så vi får va där hur mycket vi vill har Krister sagt.
Jiiiihaaa..........

Sen kommer Malte idag. Det blir bra, lite sällskap och så skiner ju solen idag så vi kan gå på promenad lååångt och länge.

Näpp... nu ska jag släppa håret fritt från handduksfängelset.

TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0