Me and Barbara...

Godmorgon!

Nu har jag smält hockeydramat en aning. I Lördags var jag galen! Haha... men fyyyfan... det handlade om ETT MÅL!
Och att sen den domaren skulle dömma just den matchen. Han har ju aldrig gillat Mora.
Skrev precis till Tomas på facebook och peppade lite, han är ju helt KUNG på planen. Snabb och skicklig och faan va han äger. Lille Tomas. :)
Spelar dom som i Lördags så är dom kvar i elitserien även nästa år!

Nu är det som det är och Leksand borde va darriga i benen, för ett kämpar Mora är nått att ta på allvar...

Jag ska jobba till 19 ikväll. Måndagar är alltid jobbiga när jag har jobbat hela helgen. All ork har lämnat mig.
Jag kan tänka mig att en uppblåstbar Barbara känner som jag känner idag, helt tom inuti.
Men men... imorgon är jag ledig och då ska jag väl städa som jag alltid får göra när jag har en ledig dag.

Nu ska jag käka frukost och ÅKA bil till jobbet idag. Jag orkar bara inte gå!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0