Kvalserie.

Mitt nya mognare jag skriver idag. Den vuxna "köpt-ett-hus-Emma" som har talan angående hockeyn:

Fyfan. Imonn börjar maktkampen!
Jag oroar mig inte så mycket för Moras del, men jag är lite orolig för Leksand.
Dom är så säkra på att dom ska gå upp i ES, och då kan det sluta med att man faller pladask.
Det vore super kul om dom tog sig till högsta serien, båda lagen, så vi får gå på lite derbyn!

Borde inte Mora och Leksand hjälpa varann istället för att stjälpa varann?
DALARNAS 2 stoltheter.
Det är väl resten av lagen i elitserien vi ska strida hett emot!

Kämpa för dalabygden istället för att fåna er med glåpord och förakt.

Jag-bor-i-en-tvåa-Emma vill säga sin mening!

UT MED LEKSAND!!!


Kommentarer
Postat av: Spunk

Hahahaa!!!! Vad är det jag hör att du ska flytta till Selja?! Det är ju jääääätte långt bort utiskogen =( Men jag är jäkligt glad med er på samma gång, skönt med hus!

2008-03-18 @ 09:32:57
Postat av: Anna Panna

så länge mora håller sig kvar i elitserien så får vilket lag som helst följa med upp, tom västerås om dom nu vill de. fast lite håller jag med jag-bor-i-en-två Emma =)

2008-03-18 @ 12:52:30
URL: http://www.nogg.se/qeso
Postat av: Elisabeth

Hahaha, håller nog med "bor i en tvåa-Emma=))

2008-03-18 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0