Bill Gates måste vara förkrossad...

... nu när han inte längre är RIKAST i världen utan bara hamnar på tredje plats. Attans alltså!!
Jag hörde det på nyheterna nyss och man kan ju undra hur man prioriterar på nyhetsstationerna.
Ja jag är bara GALET AVUNDSJUK!!

Tänk att vara ekonomiskt oberoende.... tänk tänk tänk....
Då hade jag suttit på ön EPK, min egen ö, nu och slörpat drinkar med min kille.
I April nångång skulle vi återvända till Sverige och våran herrgård med 12 rum, 5 badrum, inglasad pool och vårat  eget gym. 
Glida lite i Mora under sommaren innan vi i Oktober nångång passar på att åka söderut med hela tjocka släkten och mina vänner i några veckor på "all delux inclusive"!

I November nångång drar min kille och jag vidare mot Nya Zeeland, närmare bestämt Paihia och Julia! Stannar där i ca 2 månader och reser även ner på Sydön och spenderar några veckor på Hilton hotell i Auckland, Julia med familj oxå givetvis.
På väg mot EPK igen så stannar vi till i Sydney och avnjuter staden och shoppar MASSOR!! Jag iallafall... min kille roar sig med att åka vattenskoter och dricka pilsner hela dagarna medans...

Sen drar vi oss tillbaka igen på EPK där vi även har samlat alla våra nära och kära, som jag under året som gått låtit bygga upp varsitt hus vid straden åt var och en. Alla är där!! 

Liver leker!!

Iofs. Är man rik så inni helvete så kanske man inte njuter lika fullt ut som man gör nu när man reser iväg.
Det blir ju vardag då.. ju!

I min vardag idag ska jag stäääda lite mera...

Det ringer..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0