22:52

Städ dagen är slut för idag... Efter att jag kollat klart på Greys Anatomy och pratat klart med Hanna i telefon satte jag igång att lägga köksfläktfiltret i blöt och sen fortsatte jag med att rensa avloppet i duschen och handfatet, samt göra rent rören med alla möjliga verktyg, tandborste, tops, skruvmejsel...

OH MY GOOOOD VA VIDRIGT DET VAR!!!!!

Detta har alltså varit min sysselsättning nu mellan 22:10 och 22:52... Piiip!

Jag vet inte vart all överskottsenergi kommer ifrån men jag lär ju göra av med den nånstans... så varför inte göra lite nytta? :)

Kan oxå hänga ihop med att jag såg på "rent hus" och fick världens äckelfeelings av människor som tillåter sig själva att leva i en två rum med soptipp.
Det är ju hemskt alltså... Larver och silverfiskar som husdjur och alla möjliga äckelpäckelbakterier som hägrar.

FYFAAN!!

När jag såg det fick jag iaf ångest över att köksfläkten inte blivit rengjord på MINST 5 månader (skämmit).... sen fortsatte jag bara....
Och nu är det rent och luktar diskmedel i hela lägenheten... säkert ända ner till Charolths badrum. Haha!
När vi lagar mat här och har köksfläkten igång så luktar det mat på Charloths toalett.... lite kul! Hihi!

Nu ska jag skrubba fejjan och händerna en gång till sen krypa ner i sängen, som jag förövrigt ska tvätta både täcken och kuddar i imonn.

Natt på er svenska folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0