Ny vecka...

TV-licens ringer mig på min mobil ungefär jämt.
Men antingen jobbar jag eller så ligger telefonen hemma, den är mest hemma när jag är ledig på helgen.
Så jag hinner aldrig svara....
Vi har ju ingen TV.... ju!

Jag börjar jobba om en timme. 9-18 idag. Går runt som en fågelholk härhemma nu.
Gäspar hela hela hela tiden.
Uj uj uj... sängen var sååå skön idag!

I helgen har det varit kul! Ikea var fantastiskt! Charloth och jag var i himmelen!! Gaaaah!!!
Hjalmar och Micke var väl inte fullt lika himlaglada som oss. Men dom roade sig ändå på sitt sätt.

Julia ringde i Lördags oxå. Det var såååååååååååååååååå kul!
But soon, very soon, har vi henne hemma hos oss igen my friends!!
Avalea kan säga "apa" ,"pappa", "mamma"... bara svenska ord. :)
Vilken bra början gumman!!

Nu ska jag göra mig klar för arbetsdagen.

Hej!

Kommentarer
Postat av: elvenman

Men DU har väl ingen tv :O

2008-06-16 @ 20:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0