IKEA HERE WE COME!

Jag, Hjalmar, Charloth och Micke ska styra volvon (med släp) mot IKEEEAAAA om ca en timme!
Det är verkligen en toppendag för det oxå, rena skyfallet ute. Grått som faan ute!

Igår hade jag världens dödsångest. Jag trodde på allvar att vi skulle dö.
Väggarna i huset skakade ju förfan när det dundra. FYFAN!
Vi skyndade oss att stänga av datan, det slog nästintill lågor om den en gång.
Alltså, jag var sååå rädd!!!!!!!!!!!!!!!!
Det där fruktar jag å det högsta!

Nu äre frulle!

Kramar.

Glader!! =)

Kommentarer
Postat av: Anna & Qeso

Jag trodde också att jag skulle dö igår, hela lägenheten skakade. Qeso blev jätte rädd (mest för att hennes matte va skit rädd) och skakade i en timme. Sen var vi båda bittra på husse som är i norge och inte hemma och skyddar oss. Leka någon dag??? Puss

2008-06-14 @ 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0