För...

... 5 ÅR sedan: 2003. Då jobbade jag som skiftis på Donken och jobbade som en idiot till 4 ibland 5 på morgonen. Usch och fy! Men det var en rolig och lärorik tid och man fick många fina vänner!
And Pegan was still running. Min peugeot 205 GTI, en riktig racebil! Saknar den ibland!

... 3 ÅR sedan: Sa jag upp mig från Donken. Låg några dagar på lasarettet p.g.a "stressmage"(undrar varför). Dom hittade aldrig felet. Umgicks nästan varje dag med henne.
Julia flyttade till Nya Zeeland.
Jag var en helt annan person för 3 år sen, en kluven, deprimerad person med vissa fel vänner. 
Åkte BMW 3-serie som resten av Mora.

... 2 ÅR sedan: Uff... vilken dramatisk vår. Kom hem från NZ i Mars och Hjall och jag umgicks lite igen, men med en irriterande böld i röven som förpestade tillvaron!!!
You Biatch!!
Började på Kaffestugan.
Hade en fruktansvärt rolig sommar med mina vänner! Jag var lycklig igen och hade en helt ny energi med en ny livssyn!
Livet  blir inte alltid som man tänkt sig.

... 1 ÅR sedan: Bodde min kille och jag på Hagvägen i 2:an och var på väg att bli lyckliga igen. Vi köpte VOLVON! Vårt första gemensamma köp!

... 3 månader sedan: Mars. Lätt årets mest spännande månad. Vi vann budgivninen och blev därmed ägare av detta hus! :)

... Igår: Hade mamma och jag myskväll framför CSI. Trött som ett ägg var jag.

... Imorgon: Jobbar jag till 19,30 och kommer antagligen att vara väl utarbetad när jag kommer hem.
Måste hämta tapeterna på Nääs Måleri.

... OM 1 ÅR: Är vi förlovade och vem vet what else...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0