En miljard..

.. människor har ätit på Kaffestugan idag. Det känns så! Gaaaaaaah!!
Nu vet man att man lever!

Men imonn är jag då ledig och då är det beachen som feting gäller.
Gäller å passa på mens man är ledig och solen behagar att visa sig!
Så därför ska jag städa nu och tvätta, lite sent kanske men ju mer jag gör idag dessto mindre behöver jag dona mä imonn.
Charloth och jag har varit ute och gått.
Selja - Mora centrum - Selja.
1 timme och 30 minuter tog det och fan va det behövdes efter en sån här dag. Iiii!

Nä, nu ska jag lägga på en ansiktsmask och börja dammsuga.

Tjingeling!


At the beach in Paihia... inte så längesen det var sommar för Hanna och mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0