Repeat.

Tårarna sprutade nyss.
Fan va jag kände mig vissen. Hjalmar skrattade åt mig och klappade om mig. Men FAAN va jag kände mig wisel.
En känsla bara kom över mig happ som happ om att allt kändes sååååå värdelöst.
Livetsugerjagärfetjagharontiryggenjagorkaringentingjagjobbarrövjagharingakläderjagvillsola
jagvillhasemseterallaandrautommigharhaft...

Ååååå va synd de va om mig!! Hehe...

Bara sådär... sen grät jag en skvätt och nu är det okej igen.

Jag är nog exosted.
Jobbar hårt och det är varmt som FAAN samtidigt som alla andra (känns det som men så är det ju inte, fler än mig som jobbar är det ju) ligger på beachen och paddar.
Trött, ätit dåligt, druckit på tok för lite.

Fan va skönt det ska bli med semester!!!!!

Imorse när klockan ringde var jag helt klubbad.
Gick upp och sminkade mig, plattade håret lite, käka en macka, valde kläder och tog bilen till jobbet.
SEN VAKNA JAG!!..... och fick göra samma procedur IGEN, fast på riktigt. Och jag tog cykeln istället.
Det var sååå verkligt!
Shit pommfritt om jag inte hade vaknat på riktigt!

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och bli glad!

KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0