Herman 6 år.

Lilla lilla Herman har hunnit bli 6 bast. Jösses alltså... tiden flyger ju bara förbi.
Kom nyss hem från kalas.

Helgen har bestått av paddning.
Jag har rätt upp och ner legat och paddat så gott som hela helgen, i båten, i solstolen, på gräset.

JAG ÄLSKAR ATT PADDA!!!

Vi har åkt en hel del båt och det är ju såååå jävla underbart!!

Nu är det bara 4 arbetsdagar eller 32 arbetstimmar kvar till S E M E S T E R ! !
Då ska jag fortsätta padda om vädret håller i sig. Please do!!

Äh, nu ska jag smörja in mig och hoppa ner i soffan.
Hjalmar är på Dalhalla och kikar på Chris Christofferson ikväll. Full och go!! :)
Det är han värd!!

Ha en bra dag!

Lite bilder nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0